Kontakt
Dobrý den, potřebovala bych nějaký kontakt, kam můžu zavolat a domluvit si schůzku, brouzdám na internetu už několik dní,ale pořád se nemůžu dobrat k tomu, komu mám vlastně zavolat. Jedná se o mého manžela, který má několik let problém s marihuanou, rozpadá se nám kvůli tomu manželství. Manžel je ochotný s tím něco dělat ale......Nechce aby mu to příliš zasahovalo do pracovní doby. Pracuje po-pá.8.30-18.30. Ideální by byl víkend. Pokud ale v jiném čase sezení neděláte, nevadí, zkusíme se přizpůsobit. Jen vás prosím o nějaký konkrétní kontakt. Mockrát děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Kontakt vam mohu doporucit, ale musite mi napsat, odkud jste. Pokud jste z Prahy, muzete se obratit na Kontaktni centrum SANANIM, Osadni 2, Praha 7, tel 283 872 186, tam je mozne si domluvit konzultaci v case, ktery by vam i manzelovi vyhovoval. Tam by vam pomohli se v problemu zorientovat, pripadne by vam doporucili zarizeni nebo terapeuta, ktery by byl pro vas ve vasem pripade adekvatnejsi. Popripade bych vam mohla doporucit kontakty i na soukrome terapeuty, kteri by s vami mohli pracovat (ovsem tyto sluzby se obvykle plati). Ohledne toho casoveho prizpusobeni - mam za to, ze pokud chce manzel skutecne s problemem neco delat, mel by byt skutecne schopen se prizpusobit i jinemu casu, pokud by to bylo nezbytne. Ne vsechna zarizeni, hlavne mimoprazska, maji takovou oteviraci dobu, ktera by vyhovovala s ohledem na jeho pracovni dobu. Preji vam i manzelovi hodne stesti - ovsem necekejte se stane zazrak na prvni konzutaci - nez se da situace do poradku, bude to asi chvili trvat. Ale zas nerezignujte, pokud nepujde vse hned. Drzim palce.