pro pana Haranta
Hvězdička
Ještě jednou mi prosim poradte. Ted spíš nevim co mám dělat ohledně svýho syna.Je pod vlivem mýho přítele se kteram mám problém a obrací se oba proti mně. Já sem na subáči . snažim se. snad mi to půjde přejít z jehli.ale mám strach o kluka aby do něčeho nevlít skrz toho přítele.nemám žádnou utoritu, myslim že spolu hulí héro. mám strach, že ho zabiju. tohle nesnesu aby to dopadlo špatně ale co můžu dělat, kdsyž se bojim, že by mě dpostala sociálka a mám máslo na hlavě sama. . kam to můžu říct? prosím. neouvala sem se, protože sem mělůa práci v zahraničí. děkuju mockrát a prtosim abyste to nevystavoval.volalal sem vám taky ale nebyl ste stam.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, omlouvám se za zdržení odpovědi. Vaše situace je opravdu složitá a proto oceňuji Vaší snahu o telefonát a ochotu se někde vypovídat a zkoušet najít řešení. Po netu to není úplně to pravé. Pokud jste z Prahy, doporučil bych Vám Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel. 220 803 130. Mají zkušenosti i s rodinnou problematikou. Já bohužel pracuji v komunitě a nemám možnost s Vámi individuálně a pravidelně spolupracovat. Jinak oceňuju Váš přechod na subutex. Jste někde v programu, nebo je to zatím načerno? Váš strach o kluka je přirozený. Určitě si najděte chvilku a popovídejte si s ním na toto téma. Nebude to ale snadné (jak píšete, máte máslo na hlavě) a také jestli z hovoru ucítí Vaše naštvání..... Přeci jenom pokud Vy jste často pryč a on doma s přítelem, který jej přetahuje na svoji stranu.... Toto všechno vyřešit bude určitě dlouhodobější záležitost. Zkuste na to nebýt sama (nejen nalezení řešení ale i na prožívání toho všeho) a držte se. Hezký den