Vztah
Cooq
Moje psychhicke problemy zacali driv, nez jsem zacal brat drogy(myslim, ze trpim hranicni poruchou osobnosti), ale asi tak po roce brani ruznych drog-marihuana, LSD, MDMA, psylocibin, pervitin se u mne rozvinula psychoza, kterou ma psychiatricka oznacuje jako F32.3 a psychologicka jako simplexni schizofrenii. Po lecbe leky vymizely psychoticke priznaky jako strata kontroly nad myslenkami, velice silna uzkost, derealizace, depersonalizace, hlboka deprese, ale zostaly pocity prazdnoty a velice nizke sebehodnoceni, co mi znemoznuje studovat. Je nejaka moznost se vylecit natolik, abych mohl dostudovat vysokou skolu?

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi vám nenabídnu detailní rozbor, ale myslím, že dostudovat můžete. F32,3 je těžká deprese s psychotickou symptomatologií - to není pro studium VŠ zrovna ta nejlepší dispozice, ale na druhé straně - myslím, že důležitější je, jestli se rozhodnete a pustíte se do toho. Rozhodně byste potřeboval individuelní studijní plán - takže zajděte na děkanát a zkuste se dohodnout. Neměl by to asi být problém. Asi tomu budete muset věnovat více úsilí, než ostatní, ale - každá věc něco stojí. A ještě něco - jedna naše pedagožka na fakultě vždycky říkala, že zkoužka je od toho, aby se zkusila. Myslím, že to platí i o té škole. Nemůže se stát nic strašnějšího, než že to nevyjde. :-) Kdyby bylo třeba, napište. Držím palce