Pro Baru O.
Snoki
Me totiz zajimalo, jestli se muze stat, ze pervitin nebude na nekoho pusobit..ale asi to hodne zalezi na kvalite.A myslite, ze ma take hodne velky vliv v jake je zrovna uzivatel psych.nalade?Jinak jsem se rozhodla hodne omezit brani perniku,jenze nemuzu se obejit bez spolecnosti lidi s kterou se schazim.A to znamena, ze s nimi i hodne casto hulim.A ty antibiotika mi predepsali,ze telo neni v poradku a na neco negativne reaguje,ale vubec nevim z ceho..jen doufam,ze to nijak nesouvisi s pernikem.A taky nechapu proc musim neustale vyhledavat spolecnost smazek..!?Ja uz si ani s normal.lidmi nerozumim a lezou mi na nervy jejich nazory.Proste me takovy lidi necim pritahujou..A navic u nas doma je jim to uplne jedno,co delam a co si myslim..

Odpověděl: Bára Orlíková
Muze se stat, ze pervitin nebude na nekoho pusobit - bud si drogy vezme tak malo, ze bude ucinek minimalni nebo bude kvalita drogy tak spatna (nebo se nebude vubec jednak o pervitin, i kdyz vam tu latku jako pervitin nekdo proda), ze ucinek bude opet minimalni nebo zadny. Psychicky stav muze mit na prubeh intoxikace vliv, ovsem ucinek pervitinu ma pomerne standardni projev a predchozi psychicky stav tento projev nemusi vyrazne ovlivnit - narozdil napr. od halucinogenu, kde psychicky stav a okoli dotycneho mohou prubeh intoxikace ovlivnit vyrazne. Muze se ovsem stat, ze pervitin zpusobi uzkostne, panicke stavy (ktere obvykle provazi spise dojezd nez zacatek) na zacatku intoxikace a budu ho provazet celou dobu, pripadne ze muze vyvolat toxickou psychozu (to se muze stat hlavne v pripade, ze byla uzita vysoka davka nebo clovek uziva drogu intenzivne uz delsi dobu). Nevim, jak casto a jak dlouho berete, takze take nevim, co pro vas znamena omezit brani perniku (i kdyz je samozrejme chvalyhodne, ale ze zkusenosti mohu rict, ze to zridkakdy vyjde dle vasich predstav). Kdyz clovek chce prestat brat (coz ale vy asi nechcete), tak musi opustit i lidi, se kterymi predtim bral - pokud to neudela, je to nejlepsi cesta k tomu, jak zacit znovu brat. To, ze se jich nedokazete vzdat, je srozumitelne, mate mnoho spolecnych a neprenosnych zazitku a pritahuje vas to, co delaji a co mate moznost delat s nimi, ale neni to moc kompatibilni s tim, ze chcete omezit uzivani drog. Vcetne huleni, jestli jsem to spravne pochopila. No - nejsem si ale uplne jista, zda vlastne o tu spolecnost tolik stojite, kdyz pisete, ze sama nerozumite tomu, proc vyhledavate "spolecnost smazek!" Jen si nedokazete mozna predstavit, co bez nich delat a mate obavy, ze si s jinou spolecnosti nebudete rozumet... Nepisete moc o tom, co se deje u vas doma, ale tam zda se taky velkou oporu nenalezate... No, neni to jednoduche a asi to neni na vyreseni takhle pres internet. A k tem antibiotikam - nepisete moc jasne, co za potize mate a proc se lekar rozhodl vam ej predepsat, ale asi k tomu nejaky duvod byl - a pokud berete pervitin a mate nejake zdravotni problemy, tak je samozrejme moznost, ze to s tim souvisi a ze ty problemy jsou zpusobene uzivanim drog... ale to pres internet taky nevyresime. No, zkuste mi napsat neco vic a pokusime se vymyslet neco, co by vam pomohlo. Zatim preju hodne stesti.