hedyso
Dobry den , chcel by som sa Vas opýtať aka je najvacsia taka crta resp. podla coho mozem spoznat ze moj kamarat je prave pod vplyvom pervitínu ? ake su take hlavne príznaky ?? Bol by som vam velmi vdacny keby ste mi odpisali na mail. Dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, předem mé odpovědi jen praktická poznámka – na mail odepisujeme jen ve velmi výjimečných případech, po delší komunikaci, a to proto, že tuto cestu nepovažujeme za zcela bezpečnou, to zaprvé, a za druhé odpovědi zde napsané mají sloužit – pokud nejsou na žádost skryté – i pro ostatní, kteří si je mohou přečíst na stránkách. Takže snad Vám nebude vadit, že Vám odpovím standardní cestou. Takové nejobvyklejší a nejvýraznější příznaky akutní intoxikace pervitinem je zrychlenost, hodně energie, malá potřeba spánku i jídla, komunikativnost, neustálý pohyb (někdy i poměrně nepřirozený, nutkavý), někdy dost nesouvislé řeči. Po opakovaném užití člověk většinou ztrácí na váze, ztrácí zájem o věci jako je práce, škola, vztahy - celkově jakoby chátrá. Jsou ale také lidé, kteří si dovedou udržet velmi dobrý standard. Pokud byste si stále nebyl jistý, napište jak se Váš kamarád chová, proč ho z pervitinu podezříváte, třeba budeme moudřejší.