pro Jakuba Minaříka
ag
děkuji za odpoved.pročetla sem si pečlivě ty aspekty. Jeden mě zajímá velmi a myslím, že bych ho i potřebovala.Já nad tim přemýšlim. Zajímavý je, že když sem ted pracovala v jednom zátahu 24 hodin,abych udělAla práci za víc dní ,vůbec sem si nevzpomněla ani na h, na nic, jako bych nikdy nebrala. to by bylo fajn pořád.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud vám to, že jste si na heroin ani nevzpoměla, zůstalo, tak blahopřeju a žádnou léčbu myslím nepotřebujete. Ale asi to fungovalo jen na tu dobu, co jste makala. To já si někdy na svoje zlomený koleno taky ani nevzpomenu, ale stačí abych se zvednul a rázem vím, co se děje. Myslím, že to je prostě tak, že buď člověk svou nemoc respektuje a dokáže se podle toho zařídit, nebo ne. Když ne, tak to nedopadne dobře. Chápu že se bojíte špatné zkušenosti, ale myslím, že ani tak to bez léčby nepůjde. Koneckonců - myslím, že v léčebnách jsou zvyklí na různé individualisty - protože drogy lidi nezačínají brát jen tak samo sebou. Dosti často je to proto, že se cítí hodně divně. Myslím, že smlouváte sama se sebou, ale myslím, že máte na výběr 2 varianty: 1. Nechat to tak, jak to je a počkat, až se to zhorší tak, že prostě budete muset 2. Zkusit to změnit a heroin přestat brát. Pak ale musíte něco obětovat.