tomáš
Honza
já to Tomáši nechci užívat ale nejde mi to říct že nechci je to tajemsví před mámou. ta přžijede zejtra z německa s penězma.snad závislej nejsem toho se bojim řeknu to mámě až zejtra příde.už minule se na rudu naštvala že mi dal cigáro a pohádali se. mě to je jedno já chci normálně žít a ne se furt bát. byla tu teta a to se bojim aby si nemyslela špatný věci. přinesla mi čistý oblečení a kredit do mobilu. neni zas tak špatná já se ale stydim že nejsem dost dobrej.spolužákovi sem nic nedal i když sëm chodí on jeho kámoši. já v ničem nejedu. možná bych chtěl i bydlet u tety aspon na chvíli a le bojim se že by to mámě bylo líto že sem se vykašlal .stýská se mi po babičce. Honza odepiš mi prosimtě

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, podle mě je nejlepší vykašlat se na tajemnství před mámou, "mezi chapama" a řeknout jí to. Chvíli se určitě bude zlobit (na Rudu, Tebe), je to ale správný. Taky si popovídejte o tvym životě ve strachu a o tom, jak to vyřešit (tebe zatím napadá ta možnost být chvíli u tety, než se situace zlepší). Mámu možná napadne ještě něco jinýho. Zajímalo by mě, kolikrát sis už dal a tady co? Pracuješ ještě, co škola, jak to teď s tebou je? Drž se. Tomáš