lili
Muj přitel bere nitr.Subu 1až 2mg denně přes 1apul roku.Jsem 6 týdnu těhotna před 3 týdny jsem si vzala nitr.pervitin beru vikendově 1 měsičně asi 4 měsice.Prosim je nutne jit na interupci muže být plod poškozen ?jak to muže vše uškodit plodu?muze mi odpovedet pan Mudr Minařik? dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Na začátku těhotenství je období organogeneze. Tzn. tvoří se orgány, a když se to naruší, tak to mívá velmi nepříjemné důsledky - orgány se nemusí správně vytvořit. Myslím, že by o tom měl vědět váš gynekolog. Spousta se toho dá vyšetřit a vyloučit poškození. Na interupcei není nutné jít, ale je to ke zvážení. Přítel bere aktivně, vy občas, těhotenství je docala zátěž. Pro oba partnery. Kdyby byl partner alespň stabilizovaný v nějakém substitučním programu a vy byste byla čistá, bylo by to mnohem lepší. Pokud jste z Prahy, zkuste kontaktovat DS SANANIM, Janovského 26, Praha 7, 220 803 130. Dr. Preslová vám pomůže, kdybyste něco potřebovala. :-) P.s. Držím palce, čeká vás těžké rozhodování.