Vykazování uživatelů,kteří přestali navštěvovat KC
Lenka
Zdravím vás (Vás), zajímalo by mě,jak nakládáte s daty uživatelů, kteří docházeli do Káčka a pak už se jednoho dne neobjevili. Respektive,jestli je pak při statistikách vykazujete jako stále užívající, abstinující nebo je prostě nezahrnujete do různých statistik atd. Díky za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Asi by bylo nejlepsi, kdybyste se obratila e-mailem primo na nase KC - kacko@sananim.cz nebo telefonicky na 283 872 186. Drive jsem pracovala v Dolecovacim centru SANANIM a tam jsme klienty, kteri nejakou dobu dochazeli a pak uz se neobjevili, zahrnovali do kolonky Klienti bez kontaktu (kdy nevime, zda abstinuji nebo uzivaji) - nesnazili jsme se tuto skupinu nacpat do kolonek uzivajicich drogy nebo abstinujicich. Takze se objevili ve statistickych vykazech jako prvni kontakt a dale v souvislosti s temi vykony, ktere byly provedeny, ale dale se uz s informaci, zda berou nebo ne, nepracovalo. Nevim, jake mate formulare a pozadavky na statistiky, tak nevim, jestli vam to takhle bude stacit. Myslim ale, ze pro smysluplnou interpretaci statistik neni uplne nejvhodnejsi vecpat klienty, o nichz nic nevite, do kolonky, ze napr. nadale uzivaji - pak je vam statistika k nicemu. Hodne stesti (taky v nasem zarizeni pisu zaverecne zpravy a delam statistiky... :)