Efedrin potřetí
army.s.
Ne, v pohodě, mě to opravdu moc zajímalo, možná jsem vypadala jak narkomanka, co si chce vyrábět pervitin. Ony to taky zdůvodňují tím, že při používání Efedrinu už nebudou potřebovat pervitin. Že budou na efedrinu, a ten je z toho dostane, nebo právě na těch jiných práškách. Na cenu jsem se ptala taky proto, že si myslím, že jsou drahý.. že by na to asi neměly. Ale to je dobře, že to není volně v prodeji... Ještě něco, chtějí začít i s toulenem. Za jak dlouho to může tolik poškodit plíce, že už se s tím nebude dát nic dělat, nějak to léčit.. ? A je to smrtelné?

Odpověděl: Bára Orlíková
No, obavam se, ze nekomu, kdo bere pervitin, nebude ucinek samotneho efedrinu stacit - je to asi takove, jako byste vypila vic kafe. Dostat se z pervitinu pres uzivani efedrinu neni zrovna nejlepsi volba - obavam se, ze takhle to fungovat nebude. Navic cisty efedrin kamaradky opravdu jen tak nesezenou. A obsah efedrinu v dostupnych lecich je takovy, ze po uziti tech leku by jeho ucinek nejspis ani nepocitily. Efedrin a pseudoefedrin je obsazen i v nekterych beznych a volne prodejnych lecich proti nachlazeni nebo chripce. Takze co se tyce financi, v tom by problem nebyl. Ale pokud clovek uzije tyhle leky, tak ho to rozhodne nenabudi jako pervitin a pri uziti velkeho mnozstvi techto leku by kamaradkam bylo jen hodne spatne a ocekavany ucinek by to nemelo. A pokud chteji zacit s toluenem, tak se obavam, ze jejich prestavani s pervitinem asi neni mysleno nijak vazne. Nedokazu si predstavit, ze by chtely prestat uzivat pervitin a zacit uzivat toluen. Toluen je jedna z nejnebezpecnejsich drog, dusledky jejiho uzivani jsou horsi nez u heroinu nebo pervitinu. Prave pro nevratna poskozeni organismu vcetne mozneho irreverzibilniho poskozeni mozku. Uzivani toluenu ma na svedomi vice umrti na predavkovani nez heroin. Vice informaci najdete pod rubrikou Tekave latky na teto strance.