piko
Snoki
Chtela,bych se zeptat po jak dlouhe dobe vznika zavislost na pervitinu-kdyz budu jen snupat?A jestli to ma nejaky vliv na antibiotika?Muze se take stat,ze pernik nebude na nekoho vubec pusobit? dik za odpoved..

Odpověděl: Bára Orlíková
No, zavislost na droze, at uz se jedna o pervitin nebo cokoli jineho, vznika bez ohledu na to, jakym zpusobem drogu aplikujete. Takze tim, ze budete pervitin pouze snupat, se zavislosti nevyhnete. Doba, za jakou se clovek stane zavisly se takto urcit neda - zavisi to na prilis mnoha faktorech, predevsim na aktualni situaci a psychickem stavu dotycneho a na intenzite s jakou drogu uziva. Navic - ne kazdy, kdo zkusi drogu, se na ni stane zavisly - nekdo to vyzkousi parkrat a usoudi, ze mu to za to nestoji nebo ho to zas az tolik neoslovuje a necha toho. Ale nekdo se na perivitinu rozjede velmi rychle. Dopredu se to da tezko odhadnout, jak kdo po zkusenosti s drogou dopadne. Pokud ovsem berete pervitin pravidelne uz po nekolik tydnu nebo mesicu, mate na zavislost zadelano. Ze zkusenosti vam mohu jen rict, ze kdyz clovek bere pervitin a zacina se ptat, zda uz neni zavisly - tak je to obvykle v okamziku, kdy uz zavisly je nebo ma k tomu dost nakroceno. Pokud berete antibiotika, tak je mate asi predepsana proto, ze jste nemocna - pokud si date pervitin, zpusobite organismu takovou zatez, ze mu k uzdraveni moc nepomuzete. Muze se stat, ze nekdo ucinek pervitinu moc nepociti (ovsem to muze byt i diky spatne kvalite drogy...) nebo je mu neprijemny a vybuzeni na pervitinu mu nevyhovuje. Nicmene, myslim, ze ucinek pervitinu je pomerne razantni a ze by na nekoho nezapusobil absolutne vubec, je tezko predstavitelne. Proc se na to vsechno vlastne ptate?