tomášovi
Honza
ahoj Tomáši tady je honza.Nezlobíš se? Já sem psal a nemám to číslo tak nevim jesli mužu ještě psát.já sem pořád proti drogám ale jeto těžký když Ruda neni proti. skusil sem to třikrát a jen nosem. to sem ti pak psal a nevim jesli se nezlobíš když nevim odpověd. jesli se zlobíš já to už neudělám. Máma jela vydělávat peníze tak sem s rudou sám do neděle.co mumám říct když mi to udělá a bude říkat že sme chlapi?já to nesmim říkat tak to prosimtě taky nikomu neříkej.

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, promiň že jsem se tak dlouho neozval. K těm tvým dotazům - koukám že je u tebe hodně novýho. Co se týká toho vyzkoušení, nezlobím se, ale mám o tebe strach. Ono je totiž celkem jedno jestli bereš nosem nebo jehlou. Nosem to není nic lepšího nebo chytřejšího. Je to o průser a určitě je jistější nepokračovat. Sám máš možnost vidět jak to dopadá - viz. máma (a není to tím, že by brala jehlama). Více o pervitinu (alespoň se domnívám že jsi zkusil pervitin) najdeš v rubrikách poradny. Tomu spolužákovi určitě nic nedávej a nenech se vydírat. Jinak moc nerozumím tomu konci dotazu. Co že ti udělá? Myslíš tím, že ti bude nutit do dalšího braní? Prostě odmítni a nemusíš mu to nijak vysvětlovat. "Nechci" je dostatečné vysvětlení. Zkus to. Měj se a drž se. Tomáš