Efedrin podruhé
army.s.
Ne, naopak. Žádný pervitin vyrábět nechci a nebudu. Ptala jsem se proto, že jsou dvě mé kamarádky závislé a shání efedrin kde se dá, takže děkuji za odpověď, je dobře, že se to neprodává, protože by každý druhý drogy vyráběl, což by už bylo fakt moc. Army.s.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvam se, jestlize se vas moje pripominka k te vyrobe pervitinu nejak dotkla - nebylo to mysleno adresne vam, bylo to jen upozorneni pro vsechny pripady (z vaseho dotazu nebylo zcela jasne proc se na efedrin ptate). Nevim, zda vase kamaradky shani efedrin proto, ze se chstaji drogu samy vyrabet - plati pro ne to same, co jsem vam psala do predchozi odpovedi - pokud nemaji potrebne informace a znacne znalosti chemie, nikdy se jim vyrobit pervitin nepodari. Jejich pokus pravdepodobne skonci ve fazi nejakych neprilis bezpecnych meziproduktu, pokud se jim vubec podari i toto. Pokud shani efedrin proto, ze ho pak predavaji nekomu, kdo pervitin vyrabi, tak je to trestne. Pravdepodobne by to bylo spolupachatelstvi pri vyrobe omamnych a psychotropnich latek.