E.
Dan
Dobry den, chtel bych vyresit jeden problem, ktery je spojen s uzivanim extaze. Pravidelne na party kdyz si dam Ecko (vetsinou nezustavam u jednoho kusu) nemohu se vymocit... je to opravdu hodne neprijemne kdyz potrebujete a nejde to. Mohl bych poprosit o vysvetleni, a jestli je v tu chvili nejaka pomoc?? Vzdy to zkazi dobre rozjety vecer. Diky

Odpověděl: Pavel Kubů
Pomoc je jednoduchá. Nekonzumujte XTC, kdyz jeji vedlejsi ucinky prozivate takhle obtizne. Party se da skvele prozit i bez konzumace (nejen syntetickych) drog. Take by jeste mohlo pomoci konzumovat dostatek tekutin, ktere zvysenou naplni mocoveho mechyre, uvedou hladkou svalovinu odpovednou za vylouceni moce do spravneho chodu i pres ucinek XTC. Je zde vsak riziko, zvlaste pri zvysovani davky XTC, ze se tak pouze umocni pocit nuceni na moceni a svalovina mocoveho mechyre bude i nadale stavkovat. Posledni moznosti, jak si ulevit pri neschopnosti vyprazdnit mocovy mechyr prirozenym zpusobem, je nechat se vycevkovat. Tento invazivni vykon, pri kterem lekar zavede flexibilni trubicku skrz vnejsi usti mocove trubice na konci penisu az do mocoveho mechyre, se vsak provadi jen v urcitych zdravotnickych zarizenich a nejedna se o nijak prijemne osetreni. Avsak v pripade bolesti z preplneneho mocoveho mechyre, kdy zacina hrozit jeho protrzeni, jde o zivot zachranujici vykon.