Před pár dny jsem Vás prosil o radu ohledně vracejících se a přetvávajících paranoidních a uzkostných stavech, které jem prožil po zakouření marihuany. Dostal jsem odpověď od paní Orlíkové s tím, že mi může poradit kontakt na odborníka, který mi může pomoct. Rád bych Vás tímto požádal o doporučení nějakého odborníka, který se v této problematice vyzná. Jsem z Moravy, konkrétně z Valašského Meziříčí. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Ve Valasskem Mezirici bohuzel primo nikoho neznam. Myslim, ze relativne dostupna by pro Vas mohla by Olomouc. Tam bych Vam mohla doporucit Centrum krizove intervence, Dolni namesti 33, 779 00 Olomouc, tel 585 223 737 - MUDr. Libora Gronskeho. Pripadne Ambulanci AT pri Psychiatricke klinice, I. P. Pavlova 12, 779 00 Olomouc, tel 588 444 618 - MUDr. Jarmila Smoldasova. Doufam, ze tyto kontakty nejsou pro vas prilis z ruky, ale bohuzel opravdu ve vasem meste nikoho, ke komu bych vas doporucila, neznam. Takze drzim palce a doufam, ze vse dobre dopadne. Hodne stesti.