léky na uklidnění-pro pana Minaříka
sybyla
Dobrý den p.doktore,,,měla bych dotaz,nebo prosbu o odpoved,,,,dnes jsem si tu našla stránku kde si lidé píší zku šenosti braní léků na uklidnění atd.Dost se tam píše,že lexaurin je návykový svinstvo-jen cituji ano,,,neurol prý taky a i deprex a jiné.Já už jsem vám psala jednou,,,já beru již asi 7 let neurol 0,25mg denně večer,,,ted už ani pokaždé ne,,,někdy si vemu 2 tabletky,někdy jednu,někdy zapomenu,,,žádné problémy nemám i když vím,že bych se je přivodila raz dva,ale dokážu to ovládnout a zapudit když by to přišlo,,třeba hlubokým dýcháním u okna.Zeptám se otevřeně,,,když budu pomal snižovat dávku i když asi není stejně velká,můžu ho přestat brát i když ho beru tak dlouho?Já už ho asi 3-4 roky bych nepotřebovala,ale takhle dlouhou dobu mi syn fetuje a já bych asi byla jak se říká lidově řiti,,,,,asi,si teda myslím.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, záleží na tom, jak se budete cítit. 0,25 mg je fakt malá dávka. Myslím, že by asi šla vysadit. Jestli vám pomáhá to dýchání, tak zkuste ten neurol pomalu opouštět. Možná se bez něj budete cítit i lépe. Za pokus to určitě stojí. Kdybny to nešlo, tak je i varianta se pokusit s pomocí lékaře o změnu na jinou skupinu léků. Taky byste mohla zkusit nějaké bylinky. Třeba meduňka lékařská je taková mírně sedativní, člověka uklidní a pomůže mu usnout. Někdy ji ordinuju svým klientů a docela to funguje. Trocha pohybu na čerstvém vzduchu taky někdy udělá zázraky. Zkuste to. A kdyby byly nějaké problémy, tak napište a nebo se poraďte se svým lékařem. To byste asi měla udělat každopádně s tím vysazením. Držím palce