tomášovi
Honza
Ve škole sem dneska byl po delší době.musim ikdyž to je každýmu jedno. Snad jen babičce ne jesli se kouká a kvuli ní tam du. Já sem to taky skusil jak sem ti minule psal o tý závislosti. ale nikdy si nebudu píchat. Ruda si nepíchá. Ono to de i jinak. Chtěl sem vědět jaký to je umět to líp než jiný. jinak se mám fajn. Máma zase zmizela, ale sem s Rudou. Koupili sme ssmažáky a hranolky a fotíme. s mámou to je těžký. 5íká to i ruda. já myslim že to je těma jehlama. ten muj spolužák jak sem o něm psal mě asi človeče začíná vydírat, že u nás bydlí ruda as podobně. chcel abysem mu přines trochu .......a to mě teda vadí. řek sem že nic doma nemáme, ale on zná rudu a tak je to těžký. asi bych chtěl na fotografickou školu nebo psychologii ahoj Honza

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, promiň že jsem se tak dlouho neozval. K těm tvým dotazům - koukám že je u tebe hodně novýho. Co se týká toho vyzkoušení, nezlobím se, ale mám o tebe strach. Ono je totiž celkem jedno jestli bereš nosem nebo jehlou. Nosem to není nic lepšího nebo chytřejšího. Je to o průser a určitě je jistější nepokračovat. Sám máš možnost vidět jak to dopadá - viz. máma (a není to tím, že by brala jehlama). Více o pervitinu (alespoň se domnívám že jsi zkusil pervitin) najdeš v rubrikách poradny. Tomu spolužákovi určitě nic nedávej a nenech se vydírat. Jinak moc nerozumím tomu konci dotazu. Co že ti udělá? Myslíš tím, že ti bude nutit do dalšího braní? Prostě odmítni a nemusíš mu to nijak vysvětlovat. "Nechci" je dostatečné vysvětlení. Zkus to. Měj se a drž se. Tomáš