Heroin
Misa
Mam pritlele s kterym ziju 2 roky. Vzdycky fetoval ale snazil se to mit pod kontrolou. Prestal na pul roku se vsim pauza. Vzdycky jsme jen hlulili a pohoda. Ted jsi ulitl na heroinu. Chce prestat. Vydrzel to 14 dnu a potom na sve narozeniny si dal. Uz to nechce ale bydlime na byte s lidima kteri si davaji a on to nevydrzel a premuluvil je. Poradte mi jak mu mam pomoc. Nema na to silu chci mu ji dodat ale nevim jak . Diky.

Odpověděl: Martin Šefránek
Vaše možnosti, jak pomoci příteli jsou omezené. Chce-li váš přítel přestat s užíváním heroinu, bylo by nejlepší, kdyby začal osobně docházet do odborného zařízení typu K-centra, kde mu pracovníci mohou pomoci se zajištěním léčby, která bude pro něj nejlepší, vzhledem k jeho aktuální situaci. Jste-li z Prahy, můžete kontaktovat např. K-centrum Sananim, Osadní 2, Praha 7, tel: 02/83872186 a to denně od 8 do 21 hod. (o víkendu od 9 hod.). Kontakty na mimopražská zařízení naleznete na adrese www.sananim.cz. Rovněž je málo pravděpodobné, že váš přítel bude abstinovat, bude-li bydlet v jednom bytě s aktivními uživateli drog.