Péťa
Chtěla jsem se zeptat,jestli má hulení trávy vliv na sexuální život mého kluka....máme s tím problémy a nedokážu si jinak vysvětlit...je mu 23.Hulí tak 3x až 4x do týdne.Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
No, může to být. Celkem si partnerky huličů stěžujou na nezájem partnerů o sex, většinou nebývají ani tak problémy s erekcí (to dělají spíše opiáty) jako celkově nezájem o sex. Vysazení na nějaký čas obyčejně pomůže. Buďte ale připravená na to, že pokud přestane hulit, bude s ním nějaký čas poměrně problematická dohoda. Daleko méně problematické je, když se ten člověk k tomu přestání rozhodne sám. Jak to ale narafičit, to je otázka. Rozhodně něco takového vyžaduje dosti taktiky a trpělivosti. :-) Dosti často se na sexuálních problémech podílejí i vztahové problémy. Nevím sice, jestli je to váš případ, ale zkuste to možná i z téhle strany. Zamyslete se nad vaším vztahem a zkuste něco změnit. Někdy je to to nejlepší, co člověk může udělat.