Pervitn a tráva
sybyla
Dobrý podvečer,,,nevím kdo mi odpoví,protože již delší dobu píši p.Geblerové,ale ted tu není a já bych chtěla znát názor na jednu věc.Mám syny 21 let,,,bere pervitin i trávu,,,nezajímá se o nic o nikoho,,,samozřejmě!!!Jen drogy a prachy na ně.Bere sociální dávky a já se dožaduju aby přispíval 2000kč,,,ještě mu zbyde 1000kč.Nebudu to tady zdlouhavě rozepisovat co vše už máme za sebou a že přispívá jak chce,ale já mu stanovila ted od nového roku tuto částku,jelikož já nepracuji a manžel sám na vše s platem nestačí,,,myslím si,že tato částka stačí,zatím než by si něco později našel,jelikož má syn i jiné pohledávky na placení,,,ale manžel mi říká,že je to málo,aby dal 2000kč na jídlo a 1000 na nájem,,,jenže kde to vzít když nedělá a zatím stále fetuje a prodává si své věci.Já si myslím,že bude pokrok když přispěje ty 2000kč a bude se snažit nějak si najít práci a hlavně přestat s drogama.Vím a myslím si,že je prvotní ho nejdříve přimět mít určité povinnosti a vlastně to vědomí,že něco musí a ne na něj vyjuknout,,,hele chci tolik a hotovo,,,,manžel to nemyslí zle,je sám na vše co se týká financí a vlastně ho živíme 3 roky zadarmo i když peníze bere,,,,tu sociální dávku 3600kč a já z toho vyžaduji 2000 kč a zbytek at má na oblečení a ty své nedoplatky a resty které má.Máme na tohle trochu jiný názor,,,já si myslím,že musí syn nejdříve opravdu přestat s drogama a naučit se skoro od znova základy slušnýho chování a všemu ostatnímu,než bazírovat na tom,aby dal přesně stanovenou částku,,,myslím,že ty 2000kč určitě pro začátek stačí a věnovat se tomu,aby věděl,že musí přispívat,že má povinnosti určité atd,,,,je to těžké,,já se snažím stále chápat ho i když se mi to nevyplácí,,,,,nevím co dodat.Takových jako jsem tu já je asi hodně s těmi problémy týkajících se našich dětí -fetáků a problémy a starosti s tím spojené.Opravdu toto nepřeji nikomu,,,,je to vyčerpávající a velmi bolestivé,,,,ted jsem četla příspěvěk jedné paní,která psala p.Orlíkové ohledně své dcery,která si píchá pervitin,,,,,jsme na tom stejně,můj syn v tom jede 3 roky a já 3 roky prožívám muka a utrpení a už nemám sílu a a ni nevím kde ji brát.Jedno jsem už dávno pochopila,,,,na tyhle děti-fetáky se musí tvrdě i když to bolí,ale už jsem se tolikrát spálila a tolikrát věřila,že jsem pochopila,že tudy cesta nevede.Dnes zrovna syn přišel po 2 dnech a píchnul si a opět prodal co dostal pod stromeček,,,a já mu to říkala,,počkej,zas to prodáš a smál se,že prý ne,,ted jsem s ním měla výstup.Leží po dojezdu vyčerpanej,nechce nic slyšet a co já??,,Rozhodla jsem se ho vyhodit na ulici,,,,musím něco dělat,jinak to nikdy neskončí,,,ví že má doma teplou postýlku,televizi,jídlo,,,,,prostě má všechnoa nic se neděje a on vidí,že ho vždy vememe zpátky ,,tak já tomu ted udělám konec,,,,,jestli ne,tak to vzdám navždy,protože to toleruji už 3 roky a vše zlé kolem toho.Tak já raději končím,protože bych jen psala,,,,,asi mě to opravdu trochu uklidnuje ldyžse můžu vykecat spon tady,,,přeji krásný zbytek dne.Alena

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, tak Vám zase odpovídám já. Nevím, jestli jste s tím spokojená, ale kdyžtak napište, kdybyste chtěla, aby Vám odpovídal někdo jiný. Bylo by to naprosto v pořádku a máte na výběr, koho byste ráda, aby Vám odpovídal, samozřejmě právo. jinak Vám budu asi stále odpovídat já, jelikož už si spolu nějaký čas píšeme. Co se týče otázky peněz, myslím si, že nezáleží ani tolik na tom, kolik bude Patrik přispívat, ale jak jste sama napsala, v první řadě aby vůbec přispíval. Na tom, kolik to konkrétně bude se můžete nějak všichni společně dohodnout. Pokud ale bude nějaká stanovená dohodnutá částka, je naopak podle mého názoru potřeba na té částce trvat. Je to jedno z dalších možných důsledně dodržovaných pravidel, které tolik potřebuje nejen Patrik ale i vy. Jak to dopadlo s Vaším "novoročním předsevzetím"? Mějte se...