muze se vylecit sam?
candy
muj manzel ma 26 let asi rok bral pervitin,znam vsechny abstaky a sceny a ruzna chovani,mame dve deti a tvrdi ze od te doby co jsem se od nej odstehovala(jsou to 3 mesice)si nic nevzal a snad i vypada lip,jen mu uz neverim-nechce se jit nikam lecit tvrdi ze to dokazal sam.je to vubec mozne?na testy jit nechce a ma uz za sebou i zavislost na automatech (prohral velkou spoustu penez)s tim uz ale opravdu skoncil a to sam zvladl.je mozne sam zvladnout i drogy??po roku zavislosti??

Odpověděl: Helena Hošková
Candy, popravdě řečeno - lze o tom dost pochybovat. Proč? Píšete, že v minulosti trpěl závislostí na automatech, které pravděpodobně časem vyměnil za pervitin. Zdá se, že Váš manžel tíhne k závislému chování. Jestliže se jeho tvrzení o tříměsíční abstinenci opírá jen o jeho slova a odmítá jakoukoli objektivní kontrolu (laboratorní testy), pak je opatrnost z Vaší strany na místě. Pokud byste se chtěla o téhle situaci s někým poradit, nabízím Vám kontakt u nás v K-centru. Jsme tu každý den od 9 do 21 hodin - tel. 02/83872186. Je možné probrat to po telefonu nebo se i objednat. Kontakt u nás je anonymní. Pokud jste mimopražská, zkuste K-centrum v blízkosti Vašeho bydliště. Přehled najdete na levé liště drogového informačního serveru - www.sananim.cz Hodně štěstí.