pervitin
SVETLO
UZ ROK A PUL PRAVIDELNE UZIVAM PERVITIN,A PUL ROKU UZ I NEKOLIKRAT V TYDNU ZACALA JSEM TIM RESIT SVE SOUKROME PROBLEMY V MANZELSTVI,CHTELA BYCH VEDET ZDA JE MOZNE ABYCH S TIM SKONCILA SAMA,PODOTYKAM ZE JSEM DROGU SNUPALA A DAVKA SE POHYBOVALA TAK 3 CARY DENE

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že je možné, abyste sama přestala. Budete asi pár dní unavená a podrážděná, ale pak se to zlepší. Doporučuju - kupte si Magne B6 a thiamin. Pomůže to neuronům se dát do kopy. Na uklidnění doporučuju meduňkový čaj. A přiměřenou aktivitu. Ta vám pomůže se dát dohromady. Najděte si nějaké aktivity, která vám pomohou se zabavit, lépe zvládnete chutě. A pravidelný denní režim, pomůže vám udržet abstinenci. A zahoďte kontakty na dealery a drogové známé a vyhýbejte se jim jako čert křiži. Jinak si zas dáte. A napište, jak vám to jde. I to může trochu pomoci. Rád si o tom bude s vámi psát, pokud budete chtít. A držím palce a přeju pevné nervy. :-)