Bára Orlíková
Matka
Děkuji za odpověď,už nepochybuji o tom,že vyhazov z domu bylo nejlepší řešení,i když bych jí nejdradši měla stále na očích.Dneska ráno asi v sem hodin už byla pryč a většinu věcí si vzala.Asi v půl desáté přijela s nějakou kamarádkou,nejspíš taky feťačkou.Obě byli dost divné,měli vodnaté oči, zúžené zornice a celkově byli takové utlumené,klidné.Mám čím dál větší strach.Přišla za mnou do obýváku a prosila mě o peníze na jídlo,na benzín a na nějakou zálohu na byt.Řekla jsem,že jestli chce jídlo,ať si nabere v lednici,a že žádné peníze jí dávat nebudu.Nic neřekla a vypadalo to,že jí to ani moc nerozhodilo.Z lednice si také nic nevzala,takže peníze chtěla určitě zase na drogy.Podle jejího rozhovoru s tou kamarádkou jsem pochopila,že budou bydlet spolu.Pak mi oznámila,že zítra si tady na pár dní nechá psa a přijede si pro nějaký svůj nábytek.Už jsem neměla sílu něco říkat,tak jsem jen seděla a nic neříkala.Asi to vzala jako souhlas a obě odjeli.Hned v úterý zajdu to K-centra,bydlím v Plzni.Snad se Verča probete dřív než bude pozdě..

Odpověděl: Bára Orlíková
Chapu, ze byste byla radeji, kdybyste mela dceru stale na ocich - ale nakonec byste se trapila jen vic a vic. Myslim, podle vaseho popisu, odchod dcery nakonec probehl bez nejakych zavaznych konfliktu - a je velmi dobre, ze jste ji nedala zadne penize. Tusite, kde by skoncily, kdyz si dcera ani nevzala nabizene jidlo. Obavam se, ze podle jejiho stavu a chovani, jak to popisujete, se ani nejednalo o intoxikaci pervitinem - mam spis podezreni na nejaky typ tlumivych leku nebo drog. Ovsem muze jit jen o jednorazovy ulet a nikoli o to, ze by presedlala na neco jineho. Kazdopadne je rozumne zajit se poradit do K-centra - asi kontakt mate, ale pro jistotu vam ho jeste posilam. K-Centrum - Centrum protidrogove prevence a terapie, Havirska 11, Plzen, tel 377 421 034, 724 003 934. Zatim preji hodne stesti.