adventure
Zažil jsem nejšílenější halucinace a víte na čem. Na dojezdu po dlouhém pervitinovém tahu. Halucinace, které trvaly snad celý den. Kouřil jsem přitom hodně marihuany. Nepocítil jsem žádný absťák ani nevolnost, ale to co jsem viděl, slyšel a zažil bylo naprosto šílené. Mohou mít absťáky i takovou podobu? Předem děkuji za nalýzu!

Odpověděl: Jakub Minařík
Absťáky mohou mít rozhodně i takovouhle podobu, ale tohle by spíše dozvuk intoxikace, než odvykací stav. Navím myslím, že celkem výrazným způsobem těm halucinacím pomohla ta tráva. Myslím, že byste měl být opatrnější, znám celkem dost lidí, kteří po podobném vejletě skončili v blázinci. Někteří na poměrně dlouhou dobu. Tak opatrně. Na vašem místě bych na ten dojezd alespoň nehulil. Nebo hulil, ale vynechal to piko. Ono se to celkem ne úplně dobře snáší, tráva je přece jen halucinogen a piko psychostimulans a působí dost anxiogenně a umí udělat taky samo o sobě halucinace. Navíc halucinace mohou vzniknout taky z únavy a vyčerpání.