příčiny pervitinu
anna
Mám trochu nezvyklý dotaz. Vždy když se opravdu dobře natlačím perníkem tak jsem opravdu dost nadržená. A nemám namysli odvazání, ale skutečnou chuť na sex s někým bllízkým. Pár kámošek semnou souhlasí. Čím to? Není to nějaká porucha? Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Tento stav jednoznacne souvisi s uzitim pervitinu - pri intoxikaci psychostimulacnimi drogami je zvysena chut na sex obvykla (ne kazdy jakoukoli intoxikaci drogou proziva stejne, takze se takovy stav nemusi nutne projevit u vsech, kdo berou pernik a taky mam za to, ze tento ucinek se projevi projevi spise ze zacatku uzivani - po trech letech denniho uzivani drogy uz asi takovou chut na sex clovek nema) - je to soucast ucinku drogy, souvisi to s odstranenim zabran, pocitem vetsi empatie, vyraznejsim smyslovym prozivanim. Takze normalni to neni - bez uziti drogy by se vam to pravdepodobne nestalo. Navic clovek pod vlivem drogy, ktery zpusobuje umocneni sexualni touhy, at uz se jedna o pervitin, extazi nebo alkohol, se nechova zrovna bezpecne (mam na mysli dodrzovani nejakych zasad bezpecneho sexu) - coz je v techto situacich asi to nejvetsi riziko. Takze pokud nezustava u chuti, ale dojde k realizaci vasich tuzeb - budte opatrna (a vase kamaradky taky). Pokud je vam tenhle stav neprijemny a pripada vam to divne, tak nezbyva nez pervitin vynechat.