cannabis
schwen
Dobry den, chtela bych vas pozadat, jestli byste mi mohli poradit neco ohledne pozivani marihuany - jde o to, za jakou dobu po poziti (bezna davka, asi joint ci dva) ji uz nelze v tele identifikovat. Dekuji Vam za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Testy na pritomnost drog se obvykle delaji ze vzorku moci - je to nejobvyklejsi zpusob, jak idetifikovat drogu v tele. Z moci se da uziti THC (ucinne latky v konopnych drogach) detekovat 1 - 30 dni po poslednim uziti, vyjimecne i dele. Zavisi to predevsim na intenzite predchoziho uzivani a dalsich faktorech, ktere jsou velmi individualni, ovsem pokud dobre chapu, ze se jednalo o jednorazove uziti drogy, pak by se timto typem testu dalo uziti drogy zjistit max do 14 dni. Pokud predchazelo nejake intezivnejsi uzivani, tak by tato doba mohla byt delsi - pri dlouhodobem a kazdodennim koureni skanku by to mohlo byt i nekolik tydnu. Jinak, jsou i testove metody (ovsem tak drahe, ze vam je urcite nikdo delat nebude), ze vzorku vlasu apod, kdy se uziti drogy da zjistit i dele. Nevim, z jakeho duvodu se ptate (a docela by me to zajimalo), tak nevim, zda vam odpoved takto staci. Kdyz byste chtel vedet neco dalsiho, piste.