M.
Rád bych se zeptal, jak je mozne ze po antidepresivech (Fevarin) se tak prodluzuje doba orgasmu...prosim o podrobne vysvtleni. Taky bych se rad zeptal jak spolecne funguje marihuana a tyto leky a jestli to muze mit nejake negativni ucinky... Speka si dam tak 2x tydne.... Predem dekuji za podrobne vysvetleni...

Odpověděl: Jakub Minařík
No, myslím že kdybych znal, resp. dokázal na nějaké fakt exaktní vysvětlení přijít, tak bych měl asi Nobelovu cenu. Jediné vysvětlení, které mám, resp. mohu nabídnout je, že některá antidepresiva sexuální prožitky a chuť k sexu zhoršují a jiná naopak. Fevarin myslím patří mezi ta druhá. Může se na tom také podílet ta tráva, ta to celkem dělá. Orgasmus po ní bývá silnělší, někdy bývají problémy s erekcí. Ohledně interakce s léky, resp. s fevarinem - žádná interakce specificky s fevarinem není popsaná, resp. alespoň o ní nevím a ani jsem jí nikde na netu nenašel. Každopádně buďte opatrný a kdyby se něco objevilo, napište. P.s. Ať vám ten orgasmus v novém roce vydží. Kéž by měly všechny léky takovéhle vedlejší účinky. :-)