pro Jakuba Minaříka
Ag
vánoce byly čistý. měla sem z toho radost. v neděli sem to zkazila a dala si h .a zrovna se to spaní začlo lepšit.nikdy sem vážně nepřemejšlela o nějaký léčbě až dneska. byla sem na mot. a tam sme to nakousli.možná na tom něco je¨,protože se nákou dobu snažim všechno možný chci abstinovat a nějak to nejde.myslim třeba dýl než jedenáct dnů a podobně.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že léčba je celkem rozumný nápad. Osobně bych to doporučoval. Mám dojem, že i stacionář by byla dobrá volba. Doporučoval bych to uvážit.Myslím, že by to mohla být dobrá volba. Ale uvidíte sama. Není to jednoduché a navíc se v tom takhle napůl potácíte dosti dlouho. A jakž takž fungujete, to se blbě rozhoduje o léčbě. I když... Jinak myslím, že se vám podařilo dosáhnout celkem dobrého výsledku. I když - chápu, že ty relapsy vám dělají těžkou hlavu. Lepší to ale asi bez léčby nebude. Víte, já myslím, že jste dosáhla osobního maxima, daří se vám užívání přerušit, fungujete v práci, i když to možná není bez potíží, jste v kontatu s pomáhajícími sluužbami a nějak to s jejich pomocí kočírujete. Je to asi maximum. Taky mě napadá, že máte dítě. Asi by bylo i vzhledem k němu vhodné, vážit nějaké koncepčnější řešení ohledně té léčby. No, držím palce :-). Na Motivačce pozdracujte Ondřeje se Silvií. Nějak nestíhám se s nima potkat. Dík. :-)