Co mam delat??
Sara..
Je mi 17,peri snupu asi rok....muj pritel(20) jeste dyl,taky kazdy den/tak 10krat..i vic/huli travu,obcas bere extaze...a tak.. My uz se bez pervitinu ani nedokazem bavit:((Ze zacatku jsme si davali jen obcas...a ted kazdy vikend pravidelne,a dost i v tydnu:(Zkouseli jsme s tim seknout-vydrzeli jsme to mesic-a ted je to jeste horsi:(Mam(e) vubec sanci se z toho dostat bez odborne pomoci?? Taky jsem se chtela zeptat jestli pervitin najak ovlivnuje antibiotika? Dekuju moc za odpoved Vase SARA:)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, podle toho co píšete, to nevypadá na zrovna lehké odabstinování. Jestli máte čím dál horší absťáky (a hlavně Váš přítel), moc bych to nepodceňovala a asi bych vyhledala nějakého odborníka. je pravda, že člověk na dojezdech říká různé věci ale taky je pravda, že je schopen různé věci udělat. A když se k tomu třeba přidá ještě toxická psychóza, což by se klidně mohlo stát, může z toho vzniknout cokoli. Myslím, že byste fakt neměla čekat, jestli se něco stane nebo ne a začít honem rychle něco dělat. Pro začátek je možné třeba zavolat k nám a můžeme vymyslet, jaký kontakt by pro Vás byl ten nejlepší (tel. 283 872 186). Opravdu to nepodceňujte!