Pervitin atráva
sybyla
Krásný večer p.Geblerová,,,,,díky moc za pochopení a za to,že opravdu semnou asi cítíte,,,,situace se opět změnila.Patrik opět přišel s tím,že se chce změnit,že ví o tom,že je takovej jakjsem vám ho popsala,,,,,,hovořili jsme spolu asi 2 hodiny i dcerka se přidala a kupodivu debata probíhala v klidu,,,,dokonce mi popisoval stavy které má a že i když ví,že je na mě zlej a že by neměl,tak prý to jde někdy samo a někdy ho prý vyprovokuju já,,,,prý vše dělal bez rozmyšlení a bez uvážení,,,i co se týká peněz a pak prý už zbyl jen vztek a bezmoc a opět si šel teda dát tu drogu a už prý ho to nebaví.Sice mu nevěřím a taky jsem mu to řekla,že nestačí mít záchvat svědomí a pak za 2 dny jít a udělat to samé,že musí dokázat že není zakovej hajzl jak si o něm myslím,,,,,no nevím,sice mám dobrý pocit,že sám přišel,ale už se to stalo několikrát a vždy zklamal.Ví ale jedno a to jsem mu dnes řekla,,,,že po novém roce se do toho vloží i muž a právem,že mu nemíníme trpět už nic.Zatím jsem teda v pohodě,,,,,dokonce jsme spolu byli nakupovat i dárky.Víte on by Patrik nejraději bydlel a žil jen semnou a měl mě jen pro sebe a abych se věnovala jen jemu,,,,pověděla jsem mu i s dcerou,že se chová hrozně k Heleně,at si to uvědomí,že nemá proč.On na mě asi svým způsobem i žárlí,,,na dceru,na muže,ale já se mu věnovala stejně jako dceři,ba dokonce více,,,bylo to mé první dítě,,,ale závist tam je asi taky.Paní Geblerová přeji Vám štastné vánoce,,,,bohatého ježíška a hlavně hodně zdravíčka,to je asi nejdůležitější a máte u mě velký dík za pochopení mých problémů.,,,,,,,ps:budu vás pak informovat,jak to teda dopadlo,,,zatím nashle mějte se krásně,,,Alena.

Odpověděl:
Krásný Štědrý den Aleno, je hezké, že jste měli možnost takového hovoru. Asi bych taky jako Vy nečekala, že to bude už takhle pořád, že už od teď bude Patrik "dobrej", ale je fakt, že určitě potěší, když s tímhle za Vámi přišel sám. A taky že jste se bavili i s Alenkou. Je opravdu možné, že na Vás žárlí, možná kdybyste zkusila i tohle téma časem otevřít... jistě se to dá řešit. Tak hodně štěstí, speciálně po Novém roce, ať to dopadne tak nebo tak. Rozhodně bych Vám přála, aby to "dopadlo" (ono by to "nedopadlo", ale spíš by právě začal ten známý "běh na dlouhou trať") dobře a Patrik se sebou začal skutečně něco dělat, abyste pak třeba mohli na svém vztahu společně zapracovat. A v opačném případě přeji Vám i Vašemu muži hodně síly k důslednosti. Určitě dejte vědět. Ale teď Vám přeju pohodový Štědrý den i všechny Vánoční svátky. Ať se Vám všem čtyřem, i všem Vašim blízkým daří a máte ten vytoužený klid na duši... Mějte se...