Ecko
Gary
Dobry den. Zajimalo by me, kdyz uzivam bezne na akci(1-2mesicne) cca 3-6 ks extazi, jaky to ma dopad pro telo? Jatra, ledviny, apod. A jestli je po uziti ext. mozne pomoct dalsi dny organismu k vylucovani a ocisteni od skodlivych latek? Diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejvážnějším problémem bude pravděpodobně: - neurotoxicita (selektivní poškození neuronů, které používají jako přenašeč serotonin) a - hepatotoxicita - u která se může projevit i akutním selháním jater. Ta hepatotoxicita není úplně závislá na dávce a frekvenci - může se objevit i u relativně umírněného užívání, příčiny nejsou docela jasné. U té neurotoxicity zase není úplně jasné jaké bude mít následky za mnoho let - protože přece jen se EXT neužívá zas tak dlouho, aby se to ve stáří projevilo. No uvidíme. Asi bych vám doporučil podívat se sem: http://www.lf3.cuni.cz/drogy/index.html text je sice trochu odbornější, ale najdete tam celkem všechno co hledáte. Kolega navíc text zpracoval dosti pečlivě, takže se informacím, které tam jsou, dá důvěřovat. Kdyby pak byly dotazy, ozvěte se.