úzkostné stavy
BOBO
Dobrý den, mám velké problémy s úzkostnými stavy, které postupně přecházejí do deprese,v současné době beru asentru 5 dní, při velkých návalech úzkosti Lexaurin 1,5 mg.,ale nezabírá. existuje nějaká naděje, že se těchto potíží zbavím? problémy mám několik let, ale nikdy jsem nepodstoupila soustavnou léčbu anidepresivy, nicméně byla i několikalétá období, kdy jsem byla bez potíží, v posledním roce ale nastalo výrazné zhoršení stavu. Může určitou pomoc představovat psychoterapie ?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že tahle otázka by měla být směřovaná spíše na vašeho psychiatra. Je to příliš složité, něž abych vám mohl odpovědět tak, aby vám to k něčemu bylo. Co ale mohu napsat je: Psychoterapie vám pomoci může a existuje spousta dalších různých metod. Rozhodně to zkuste. Nemohu vám odpovědět, jestli se vašich obtíží určitě zbavíte nebo nikoli. Ale vzhledem k tomu, že zatím zmizeli vždycky, tak bych předpokládal i nyní, že odejdou stejně jako přišly. :-) P.s. Jen mě napadá, jestli vám léky nepíše psychiatr, ale váš praktický lékař, tak byste si psychiatra měla najít.