PŘÍTELKYNĚ
KAMIL
Zjistil jsem že má přítalkyně je na drogách,delá školu takže se vidame akorát o víkendech,dále ji to neklape v rodině atd.chtěl bych poradit jak na to mám jit abych ji z toho dostal udělám vše!!!jak mám začit abych neco nepopletl.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, je fajn, že chcete přítelkyni pomoci. Rozhodně ale nedělejte všechno... třeba taky začít brát drogy nedoporučuji. Bohužel jste napsal strašně málo, takže Vám moc nepomohu. Vůbec nevím co přítelkyně bere, kolik, jak dlouho....? Jak se k tomu staví ona sama atd. Bavili jste se o tom? Zkuste se více rozepsat, případně Vám doporučuji návštěvu kontaktního centra ve Vašem okolí (o tom, co je kontaktni centrum se dozvite v rubrice Pomoc a lecba na teto strance a kontakty na tato zarizeni najdete napr. na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa prvni pomoci). Je to na dlouhé povídání. Hezký den