proč testy
katcha
Zdrawim a přeji pěkný den...odpovídám na to proč potřebuju ty testy na barbituráty...před rokem sem byla ještě furt na zasr.....hypnotikách a jelikož studuju střední školu, která je soukromou mohla jsem ji mít placenou , ale samozřejmě sem musela být tzv. řádným studentem. Což na naší škole není fag skoro nigdo..TeĎ sem z toho všeho venku jen potřebuju naší ředitelce potvrdit že už nic neberu a pač je to přes rozbory moče drahý a já na to nemám scháním ty testy který v našem městě nemaj.. ale zjistila sem v našem centru pro drogově závislý že je od ledna mít budou takže vše v klídku a já si je budu moct koupit..no a co stojí možnáí i za zmínku mám teď na krku policajty a soud za peníze který sem brala doma.. no a je mi čerstvejch 18 a už nebydlím doma a všechno se to zvrho je to na h.... katcha

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevim, jestli to, co potrebujete, jsou opravdu testy na barbituraty - neni prilis obvykle, ze by barbituraty v soucasne dobe nekdo predepisoval. Nevim, co konkretne jste uzivala, ale jako pravdepodobnejsi se mi jevi varianta, ze to byla farmaka ze skupiny benzodiazepinu, na nez existuje jiny typ testu nez na barbituraty. Ale to byste mi musela napsat, o jake leky konkretne slo (abyste si totiz nekoupila test na neco uplne jineho). Jinak ohledne toho problemu s policii - nepisete, v jake je to fazi, zda uz bylo proti vam zahajeno trestni stihani a co vsechno v tehle kauze jiz probehlo nebo neprobehlo - kazdopadne se ale muzete obratit na nasi Pravni poradnu A. N. O., ktera se zabyva pravnimi aspekty drogove problematiky a nabizi bezplatnou pravni pomoc lidem, kteri se v souvislosti s uzivanim drog dostali do potizi se zakonem. Kontakt na nas najdete na teto strance pod kolonkou Pravni poradna nebo na www.asociace.org. Zatim preji hodne stesti a pokud s tou pravni veci budete chtit neco delat, tak se ozvete do pravni poradny - pres internet se to asi nevyresi.