jedná se o drogu ?
Lisa
Prosím o laskavé sdělení zda by se mohlo jednat o užívání drogy/ popřípadě které /, jenž by mohla u člověka vyvolávat příznaky psychického utlumu, zvýšeného tělesného pocení spolu s tělesným zápachem, ranní smrkání a taktéž jemně zelené zbarvení vody po koupeli. děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevim, jak vam konkretne poradit, to, co popisujete, je velmi nespecificke. Existuje mnoho latek s tlumivym ucinkem, jejichz uziti muze u nekoho vyvolat zvysene poceni. Od alkoholu pres nejruznejsi psychofarmaka az po heroin. Nevim o tom, ze se primo k nektere z latek vazalo ranni smrkani (to muze mit mnoho jinych pricin, spis nez uzivani drog treba alergie nebo proste obycejne nachlazeni) a o zelenkave zbarvene vode po koupeli jsem jeste v souvislosti s drogami neslysela. Mozna kdybyste spise zkusila napsat z jakeho duvodu se na to ptate, u koho mate podezreni na uzivani nejakych navykovych latek a v jake situaci toto podezreni vzniklo a co se kolem toho deje, tak bychom vam mohli k tomu mozna rict vic.