Prosím o radu
Ahoj, Trávu hulím jen občas. Minlý týden nás ale na jointa pozvali neznámí kluci. Pak jsem ale nebyla ve stavu jako před tím, když jsem hulila. To jsme byla vysmátá atak. Teď jsem ale měla bolest po celém těle, křeče, žádné sliny, jazyk jsem měla přilepenej na patro, nemohla jsem mluvit, měla jsem halucinace. Vůbec jsem o sobě nevěděla. Druhý den mně bylo hrozně zle. Kamarádka na tom byla taky tak. A tak jsem se chtěla zeptat jestli tam nemohlo být něco přidáno? Co se ještě dá hulit, teda kromě hašiše... Děkuji za odpověď

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, samozřejmě, že takto od klávesnic těžko poznáme o co přesně šlo..... Každopádně účinek po užití jakékoli drogy závisí na dvou věcech. První jste Vy sama, momentální nálada, rozpoložení atd. Druhou je situace při které užíváte - kde, s kým ....... To co popisujete se dá zažít i po marihuaně (navíc obsah THC je dost rozdílný mezi kytkou co roste venku a tou co roste pod lampou). Nemuselo být nic přidáno. Ale kdo ví? Jestli Vás zajímá více, koukněte na rubriky v naší poradně, případně napište další dotaz. Hezký den