pro mudr. minaříka
dáša
jednou za měsíc užívám kolem 10 lexaurinů nárazově,jaké jsou všechny negativa tohodle způsobu užívání? já sama to vnímám jako náhražku za drogy.. nebo přesněji neberu to kvůli tomu, abych se cítila lépe..nechci cítit nic

Odpověděl: Jakub Minařík
Negativ je mnoho, ale to nejvýraznější asi je, že až vám to jednou nesedne a mozek utlumíte moc, tak umřete na útlum dechového centra, tedy česky - udusíte se. Nebo se neudusíte docela, jen dojde při tom k poškození mozku z nedostatku kyslíku a pak zůstanete nejspíše někde v nemocnici, buď na intenzivním oddělení, nebo někde na psychiatrii s demencí. Někdy se to ale zlepší. Možná by bylo rozumější zkusit něco dělat s tím, abyste nemusela vyhledávat stavy kdy necítíte vůbec nic. P.s. Já moc nevím, jak si představujete proč lidi užívají drogy, ale necítit vůbec nic je jeden z hlavních důvodů, proč lidi začínají brát.