Podekovani a prosba
lil
Dobry den. Dekuji za kontakt...Urcite tam zavolam a domluvim se na prvni navstevu.Chci se zeptat jeste nez tam pujdem,:myslite si ze nikdo z tamnich terapeutu neporusi mlcenlivost ani vuci terapeutovi meho pritele?Chce to resit ale hrozne se stydi za to co udelal proto nechce aby se to zatim dozvedel jeho terapeut.Tak jak verim vam tak ,tak stejne verim tomu ze se tohle od vas nikdy nedozvi jeho terapeut.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že se na tom s nimi ohledně té mlčenlivosti jistě domluvíte. Neměl by to být problém. Před sým terapeutem se stydět nemusí, myslím, že je na to zvyklý. A pak - pokud přítel relapsoval a zastavil to a začal to řešit - tak se není zač stydět, naopak. Protože nikdy nejde ošetřit aby člověk už nikdy nerelapsoval - tohle riziko existuje vždycky -je ale důležité, aby relaps člověk dokázal zastavit. A to se myslím povedlo, nebo ne? Ohledně toho mailu - je to možné, ale vzhledem k tomu, kolik mailů mi denně chodí tak se celkem často stane, že maily, které mi někdo píše abych mu poradil, prostě vysklim. Pokud mi je někdo každej den nepřipomíná. Pokud mohu doporučit - pokud mi přítel chce napsat - doporučuju poradnu, pamatovat si kód dotazu a požádat mě, abych dotaz nezveřejňoval. A neb citlivé údaje napsat do skryté poznámky. :-) Šlo by to? P.s. Tak Ať to vyjde.