Hulení
Woody
Jak tak čtu problémy ostatních v poradně, tak mi můj dotaz přijde docela směšnej, ale stejně se chci zeptat....: Je mi necelých 17 - hulim (trávu) něco přes rok, vcelku často (3x do týdne, občas víc) a začínám na sobě pociťovat příznaky špatné krátkodobé paměti... Doslechl sem se, že jsou právě proti tomuto problému s pamětí při hulení v prodeji nějáké prášky, tak jsem se chtěl zeptat jestli je možné je běžně dostat v ČR v lékárně. Předem dík za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte - existují léky, které pomohou paměť zlepšit, ale podmínkou proto, aby fungovali, je přestat hulit a nebo hulení alespoň výrazně omezit. Jinak to fakt nefunguje. Ostatně - pokud omezíte hulení, tak se myslím ve vašem věku paměť vylepší i bez léků. Funguje následující kombinace, používám jí u lidí, kteří se na podobné problémy stěžují: Magne B6 1-1-1 Thiamin 1x denně Kalicor 3-2-1 Ty 1. 2 léky jsou vitaminy skupiny B + magnesium - doporučuji užívat právě tyto preparáty, B-komplex je v téhle indikaci na prd. Kalicor je nootropikum, zlepšuje metabolismus neuronů, používá se k léčbě strarých lidí a lidí po traumatu mozku.Celkem to funguje, musite to ale užívat měsíce, pravidelně, jednorázově je to k ničemu. A pokud nepřestanete hulit, tak to nepomůže. P.s. Ten rozpis léků vám píšu proti svému přesvědčení. Rozumný postup by byl vysadit trávu alespoň na čas a nebrat nic, maximálně ty vitaminy. Důvod proč - protože myslím, že ten mozek budete potřebovat celý žívot a tohle řešení je pro něj lepší. No, držím palce, ať se to zlepší.