denik
ufounek
Ahoj,nedavno jsem udelala nehezkou vec,ale uz se to neda vratit zpatky a mozna mi to i trochu otevrelo oci...omylem jsem si precetla denicek moji segry,v nemz byly mimojine i basnicky,ktery si sama sklada...tykaly se problemu,ktery ma,ze je hrozne moc sama,nikdo ji nechape,vsechno a vsichni ji zabijej a ona uz to nemuze vydrzet...uz si prej nekolikrat rozrezala ruce a chce od vseho nekam utect a uz to vsechno skoncit...zivot uz pro ni nema smysl...je na drogach-marihuana,extaze,...dalsi uz konkretne neuvadela,ale prej ze s tim nedokaze prestat-bude toho urcite vic,nejen tyhle 2...ja na tom taky nejsem psychicky dvakrat nejlip a tohle me hrozne nici...nevim,jak ji mam pomoct,bere me jenom jako mladsi segru,ktera se o ni vubec nezajima..jenze ja ji mam hrozne moc rada a mam strasnej strach,ze si udela jeste neco horsiho a ja si pak budu vycitat ze jsem vubec nic neudelala...predem dekuju za radu a budu se na ni tesit...zatim se mejte krasne...

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, tak to je nezáviděníhodná situace. Rozhodně se tu ale nechci hned pouštět do psaní o tom, jak dostat někoho na léčbu a kam.... Na to máme oba moc málo informací a možná je to všechno trochu jinak. Jen Vaše sestra ví, jak se věci mají. I když nijak nesnižuji Vaše obavy. Je fajn, že Vám sestra není lhostejná. Rozhodně Vám doporučuji nechodit okolo horké kaše a prostě se jí na to zeptat. Jinak se Vám asi neuleví. Samozřejmě, že číst cizí deníky se nemá a že za to pěkně dostanete..... Ale i tak bych to udělal. Dejte pak vědět jak to dopadlo. Třeba to ani nebude tak horké jak se zdá. Jo a ještě by mě zajímalo kolik je Vám a sestře let. Hezký den