lil
Dobry den. Tak vam pisi.Bavila sem se o vasi odpovedi s pritelem a jsme oba pro aby jsme nekam zasli-kdyby jste byl tak hodny a nekoho nam doporucil byli by sme vam vdecni.Pokud mozno tak psychoterapeuta.Jsme z Brna.Hodne mi pomaha to ze si s vama o tom vsem pisi a dodava mi to spoustu sil a odvahy.Zatim se to vyviji tak ze spolu travime co nejvice casu muzem a bavime se o tom jak se citime a co prave prozivame.Je to pro me hrozne tezke obdobi a verim ze i pro meho pritele.Urcite si s vama udrzim kontakt a budu vam postupne psat jak to probiha jak v nasem vztahu tak u psychoterapeuta.Snad to zvladnu. :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkusím vám doporučit kolegy z o.s. Podané ruce, mají v Brně a okolí více zařízení, asi by mi v danou chvíli přišlo nejvhodnější toto: DPS Elysium Hapalova 22, 621 00 Brno Kontaktní osoba: MUDr. Jiří Dolák Telefon: 541227704, 732319132, Fax: 541227704 Nevím, kdo všechno tam nyní pracuje, ale myslím, že tam najdete i psychoterapeuta - muže. Zkuste tam zavolat, vylíčit jim problém a dohodnout se kdy tam přijdete, ... Držím vám palce a pokud vám komunikace takhle po netu pomáhá, tak klidně pište dál. Není to nic proti ničemu. :-) P.s. Učitě to zvládnete, není žádný rozumný důvod, proč by to nemělo fungovat.