jaké problémi mi hrozí
Pavel
Dobrý den píši vám znovu muj dotaz. Jaké problémy mi hrozí pakliže kouřím marihuanu zhruba 5let stoho 3roky denně několikrát! Parkrát jsem užil jiné drogi Philocibin , MDMA , LSD.děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Částečnou odpověď máte pod číslem 6775, ale teď je otázka formulována, ještě trochu jinak, tak přeci jen něco připíšu...Co Vám tedy hrozí? Po tak dlouhé době intenzivního kouření se většinou objevují problémy s pamětí, hlavně krátkodobou, a někdy i celková zmatenost, např. je pro člověka obtížné určit souvislosti a čas některých událostí (i dost zásadních) v jeho životě. Zkuste si třeba nakreslit časovou osu a dát na ní postupně hlavní události za posledních pět let, jak a kdy se staly, to člověku po tak dlouhém užívání THC většinou dost zamotá hlavu. Taky se často objevuje celková apatie, lhostejnost vůči událostem kolem a i lidem v okolí (cež je asi horší). Mimo to to jednoznačně nedělá dobře plicím a několikrát jsem se setkala s tím, že si tito lidé stěžovali na potíže se žaludkem, ale to nemusí být pravidlo. Myslím, že ale hlavně psychicky to není úplně bez následků a vztahy většinou taky dost trpí, ale to už asi víte Vy nejlíp, jak je to u Vás...