co si o tom myslíte?
Pavel
Čau je mi 19 let kratce po přelomu 15 roku jsem se poprvé dostal do kontaktu z marihuanou nejprve sem kouřil jednou do tydne ale frekvence se začla rapidně přibližovat niní kouřim nekdy i několikrát denně každy den už 3a pul roku za tuto dobu jsem měl asi tak 3měsíční pauzy.poslední proběhla určitě dýl než před rokem.zhruba před dvěma třemi roky jsem začel experimentovat i s jinými látkami než je konopí (lisohlávky,a zhruba 4 x mdma a,1 x lsd)těmito ltkami se necítím nijak ohrožen.z marihuanou však spokojen v žádném případě nejsem!chtěl bych vás požadat o radu jak omezit kouření na frekvenci 1xza 14 dní.mnohokrat děkuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že nejste se svým kouřením marihuany spokojen docela pochopitelně. Ta frekvence kterou píšete se už nedá zrovna nazvat víkendový uživatel. Otázka je, jak moc se cítíte na to, že celou situaci vyřešíte sám, bez pomoci. Ono to není zrovna legrace po takhle dlouhé době opustit něco co tvoří důležitou součást Vašeho života a zabírá Vám určitě i hodně času. Možná jste na tom jinak, ale několikrát jsme se setkali s lidmi, kteří se chtěli podobně zbavit marihuany s tím, že největší problém byla najednou spousta volného času a nezvykle ostré vnímání toho, co se děje kolem. Většinou se pak takový člověk začne strašně nudit a začne si uvědomovat, jaké mu vlastně po marihuaně zůstalo prázdno. je to ale hodně individuální a možná by bylo nejlepší dojít si o tom popovídat s nějakým odborníkem (třeba do Káčka, jestli v okolí nějkaké máte, tam bývají služby anonymní) a rozebrat jak je to přímo u Vás. Asi to nepůjde na ráz, ale postupným snižováním se dá určitě dosáhnout toho, co chcete. Pokud by pro vás bylo nepřijatelné někam zajít, můžete to zkusit sám, nebo ještě napsat, třeba něco vymyslíme...v každém případě to chce hodně vůle a trpělivosti, tak Vám držím palce!