pervitin
Miki
Dobry den , beru asi tak dvakrat tydne patek, sobota pervitin ale nekdy jen dvakrat do mesice snupanim a chci se zeptat za jak dlouho vznika zavislost a zda muze dojit k nejakym trvalejsim nasledkum, treba mozkovym porucham atd... Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Rychlost vzniku závislosti závisí na mnoha faktorech. Ale pokud výše uvedenou frekvencí užíváte drogy několik měsíců, tak je vznik závislosti dosti pravděpodobný. Ono se v tom také uplatňuje to, že když člověk začne užívat pervitin tak to nebývá jednorázové, ale pokud mu to zachutná, tak se k užívání vrací a je obtížné přestat a ani nevidí důvod, protže problémy nemá. Ty se objeví často až z postupným rozvojem závislosti. Pak se ale už vystupuje těžko. Takže jestli nechcete být závislý, vystupte. :-) Ohledně možných komplikací spojených s užíváním - je jich mnoho, ale nevyskytují se pravidelně, spíše náhodně. Jejich vznik lze předem těžko odhadnout. Co všechno vás potenciálně čeká najdte v textu o stimulantech a pervitinu na těchto stránkách :-)