pomoc
hana
od pátku mám na starosti syna mého přítele.Lukáš užíval pervitin,kouřil mariuanu.Trpí nespavosti mluví nesmysli,které mají význam ale bohužel neví co je realita.Je mu 17 nechce chodit do školy.On sám by chtěl přestat s drogy ale stále vyhledavá kamarádi kteří taky užívají drogy.Co máme dělat?

Odpověděl: Jakub Minařík
Doporučoval bych se zajít někam poradit, optimálně tam pak odvést u Lukáše. Pokud nespí a mluví nesmysly, tak bych spíše tipoval, že bere a ne že bral, ev. by se také mohlo jednat o toxickou psychozu. Doporučoval bych tedy, aby jej viděl lékař - protože pokud člověk trpí psychotickou poruchou - není v kontaktu s realitou, může někomu, nebo sobě ublížit. P.s. Pokud mi napíšete odkud jste, zkusím vám vyhledat kontakt - nebo se podívejte na www.sananim.cz, drogový informační server, kontakty. :-)