pervitin
pato25
Dobry den. O 2 dni (streda) idem na testy na drogy,neviem ci z krvi,alebo mocu. Pervitin snupem uz asi 5 rokov skoro kazdy den a od minulej stredy do soboty som spotreboval asi 0,6 cm3.Dnes som si dal asi pol ciary a chcem vediet aka je pravdepodobnost pozitivneho nalezu. Existuju nejake prirodne,alebo nejake ine prostriedky na urychlenie vycistenia tela od pervitinu? Poprosim o rychlu odpoved,lebo ta streda sa vcelku blizi :-( Dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
Na 99% budou testy ve středu pozitivní. Zachránit vás může jen zázrak. Pervitin se eliminuje minimálně 4 dny po jednorázové aplikaci. :-( Vylučování, resp. eliminaci, moc neurychlíte. To funguje konstantně a má limity, které nelze obejít. Nedá se to moc vysvětlit, ale je to záležitost farmakokinetiky - tj. vědy o pohybu látek v organismu. P.s. Varianta je se přiznat. :-) Alespoň ze sebe nebudete dělat pitomce a ostatní nenaštvete, že utratili spoustu peněz za testy ... Pokud si podržíte iniciativu, můžete si to, co bude tak jako tak následovat, řídit trochu podle sebe. Protože v opačném případě vás někdo tím povleče. A to je méně příjemné.