CO TO JE?
bambula
Dobry den, rada by som vedela, ako môžem identifikovať prášok, ktorý som našla a o ktorom si myslim, že je asi nejaka droga. Nechcem ho nikam zaniesť, aby si nemysleli, že to mám ja alebo že mi to niekto dal. Daju sa použiť nejaké testy? Na základe dostupnej literatury to nie je pre mna jednoduche. Dakujem Vám pekne za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Identifikovat neznámou látku bez znalostí a vybavení asi není možné. Testy příliš použitelné nejsou, protože reagují už se zmetabolizovanou drogou. Tzn. musel byste to užít, abyste jí mohl otestovat. To rozhodně nedoporučuji. Takže jedinná varianta jak to zjistit je, neznámou látku někam zanést a testování zaplatit. Myslím, že pokud látku zanesete do nějakého zařízení, kde pracují s uživateli drog, mohou se na to podívat a říci vám oč se pravděpodobně jedná. Pokud jste z Prahy, tak klidně můžeteb přijít za mnou a já vám zkusím pomoci. Kontakt na mě najdete v rubrice kdo vám odpovídá, zavolejte. :-)