ahoj tomáši
Honza
o¨NA NA PŘIDE ,nikomu to neříkám dělám že sme doma spolu. tysi říkal že mě nepráskneš tak co je ¨to s tebou snažimmse tetě řeknu že máma je v práci vždycky, ale ona dnesja přinesla boršč a sedla si se mnou a já se rozbulel a tak má možná podezření že něco je špatně alr já to zvládnu taky přineslasvíčky a nechala mámě vzkaz ale zalepila ho tak nevim co tam je mám to rozdělat? ahoj bude Mikuláš

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, tak co Mikuláš? Užil sis ho? Chtěl bych zareagovat na to cos napsal a svojí předchozí odpověd. Prostě jako dospělý přemýšlím nad tím, co všechno náš život obnáší a co jsem si ve 14 vůbec nedokázal představit. Starosti kolem bytu či baráku, dětí (budeš končit školu atd.) a spousta dalších. A nedokáži si představit, že by to šlo skrývat nějakou dlouhou dobu - tím myslím měsíce či dokonce roky. Už jenom ten problém s tetou a tím vzkazem. Jednou ta výmluva vyjde, ale až to bude po desáté? Už teď máš pochybnosti... A člověk při tom co dělá musí přemýšlet nad oběma možnostma - tou dobrou, ale i tou horší, tou které se bojí. A na to sem se snažil předtím zeptat. Zkus se nad tím ještě zamyslet prosím. Tak se drž a dej o sobě zase vědět. Myslím na tebe. Tomáš