proč?
louli
před čtyrma měsícema jsem vyzkoušela pervitin, abych zjistila jaký to je. Potom jsem si ho dávala tak nějak dvakrát do týdne. Pak jsem si dokonce tři týdny nedala, ale od tý doby sidávam každý den. A včera, po dvaceti dnech jsem viděla holku, se kterou jsem si jako malá hrála v takovym stavu, že jsem začala brečet a došlo mi, že jestli nepřestanu, tak dopadnu jako ona a hlavně, že se asi zbláznim, protože skoro nespim a už mam nějaký výpadky, a neovládam se. Chci tedy přestat, ale je to strašně těžký a hlavně, kolem mě každej fetuje, jsem v takovym prostředí, kde už fetuje úplně každý a pořád a tom jenom mluvěj. Nemůžu se jim ani vykecat se svýma problémama, protože mi řeknou a't si prostě dam, že mi bude líp, ale mě líp nebude, vždy't já to úplně nenávidim, já na to i nadávam, ale pak si stejně dam. Mohli by ste miporadit? Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jste docela slušně rozjetá. Pokud to chcete zastavit, tak si v 1. řadě ujasněte, proč byste to chtěla udělat. vezměte si tužku a papír a napiště si důvody. Je to třeba, protože pokud si neujasníte důvpd nebude to fungovat. Pak si naplánujte jak to uděláte a taky co budete dělat místo braní pika. Je dobré si udělat denní rozvrh a naplánovat to poměrně detailně. Je to sice opruz, ale je to taky celkem dobrá cesta, jak na to. Po 4 měsících braní ještě nejspíš nejste závislá, spíše rozpařená. Budou vás asi obtěžovat chutě a úvahy proč si nedat. Pokud si naplánujete nějaký program, tak to nespíš zvládnete. Taky by bylo dobré, kdybyste si našla jinou skupinu lidí, se kterou se stýkáte. Protože jak správně tušíte - pokud se budete stýkat s lidma, kteří pervitin berou, začnete abstinovat nejdříve v psychiatrické léčebně. P.s. A pokud jste brala injekčně, měla byste se nechat vyšetřit, jestli nemáte žloutenku nebo aids. Jo a taky by možná nebylo od věci se někam zajít poradit, hlavně pokud se vám nebude abstinence dařit. Napište jak to dopadlo. :-)