Nevim co je to za znameni
lil
Dobry den. Asi pred rokem a pul sem brala pernik.Rok chodim s jednim klukem je hrozne fajn a moc ho miluji je vyleceny.Problem mam v tom ze se mi v poslednich asi 2 tydnech stava ze mam jakoby dojezdy a mam hroznou chut na pernik.Vim ze kdybych si dala tak ze bych mu hodne ublizila asi by se semnou i rozesel a to ja nechci tak mi prosim poradte co mam delat.Jsem z toho uplne v haji...Predem dekuji moooc za odpoved a za radu.

Odpověděl: Jakub Minařík
To se stává. Skoro bych vám doporučoval kontaktovat se s nějakým doléčovacím centrem. Nebo psychologem. Myslím, že by vám uměl pomoci. Taky o tom můžete prohodit pár slov s vaším partnerem . protože bude nějaké kontakty jistě mít. Ale prosím opatrně, protože pokud se o tom budete moc bavit, tak se rozjedete oba. Pokud on bral taky, tak myslím, že je zásadně nevhodné, aby vám s tím pomáhal on. To myslím není dobrácesta. To co se vám teď děje je přinejmenším pobídka k tomu, přehodnotit svůj život najít si nějaké nové, "bezpečné" zábavy, ... Určitě to pak zvládnete. :-)